niedziela, 25 stycznia 2015

Aktualizowana lista bieżących ofert


Od nowego roku wprowadziłem kilka zmian na blogu Arkana Obligacji. Pierwszą podstawową zmianą jest umieszczenie w lewym górnym rogu sekcji Aktualne oferty. Jest to numerowana lista linków prowadzących do ofert omawianych na PP3.

Do tej pory stosowałem zasadę umieszczania najciekawszej oferty na niniejszej stronie głównej. Pełna lista zaś była prezentowana w pierwszej lidze rankingu lokat na PP3. Niestety nie można było się zorientować kiedy dana emisja się kończy, będzie to widoczne tutaj w lewym górnym rogu.

Od tego roku spodziewam się większej ilości ofert. Choć blog Arkana Obligacji nie jest jakoś szczególnie reklamowany ani zgłaszany do agregatorów, to jednak jak się okazuje jest dostrzegany przez prezesów spółek, którzy chcieliby nawiązać współpracę.

Dlatego zamiast przedruku najciekawszej oferty miesiąca z PP3 jak to było do tej pory, dziś zbierzemy sobie razem oferty styczniowe. W końcu każdy może mieć swoje preferencje i dywersyfikuje własny portfel w zależności od tego co już w nim jest.

Do trzech ofert, zestawionych w poprzednim artykule doszły, niedawno trzy kolejne:



4 Marka SA na 9,50% - Oferta publiczna
5 Atrakcyjna oferta z branży pożyczkowej
6 Dobra oferta z branży alkoholowej

Jak widac dużo się tutaj zmieniło i to na plus:) Nigdy dotąd nie było tylu ofert jednocześnie. Mało tego, ciągle mamy coraz niższe minimalne kwoty na wejściu, co czyni je już praktycznie dostępnymi dla każdego. 

Zbudowanie mojego portfela obligacji zajęło mi rok, bowiem wtedy inne były kwoty minimalne i mniej było ofert. Dziś łatwiej niż kiedykolwiek dotąd o stworzenie od razu porządnego i zdywersyfikowanego portfela obligacji.

2 komentarze:

  1. Jagbyś mógł zdradzić skład portfela obligacji korporacyjnych oraz ile spólek posiadasz -?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ich kilkanaście i nie zdradzam jakie, chociaż mailowo wymieniam się takimi informacjami z czytelnikami. Powód jest prosty:

      Te firmy które nabyłem do własnego portfela, stale emitują nowe emisje. Gdybym napisał jakie mam u siebie wiadomo by było jaką nową ofertę opisuję, a są to oferty prywatne, gdzie nie wolno podawać nazwy emitenta.

      Usuń