środa, 18 lipca 2012

Wstępniak



Blog Polak potrafi rozrósł się na skalę jakiej nie przewidywałem na początku. Powstał w momencie gdy inwestorzy masowo szukali ucieczki z giełdy oraz funduszy inwestycyjnych zniechęceni spustoszonym portfelem i zaczęli zakładać atrakcyjne lokaty które wówczas były jeszcze nieopodatkowane.

Ponieważ od tego roku w związku z wprowadzeniem obowiązkowego podatku belki moje zainteresowanie lokatami oraz kontami bankowymi spadło, założyłem im osobny blog Finanse po godzinach.  Z drugiej strony zainteresowanie rynkiem forex nieznacznie wzrosło więc poprosilem do współpracy eksperta w tej dziedzinie, czego efektem jest blog Matematyk na rynku Forex.

Blog Polak potrafi skupił się na obligacjach korporacyjnych ale skala zainteresowań jest znacznie większa. Dotyczy działalności parabanków, zakładów bukmacherskich oraz w najbliższej perspektywie rynkami alternatywnymi zgodnie z tytułem bloga.

Obligacje korporacyjne będące osią moich obecnych inwestycji wymagają teraz specjalnego miejsca. Artykuły na Polak potrafi są bardzo rozproszone a tematyka bloga tak bogata, że istnieje konieczność założenia kolejnego bloga, który w jakiś sposób posegregowałby wszystkie informacje na ten temat - dotyczące ofert obligacji, podstaw analizy fundamentalnej a więc tych informacji, które pozwoliłyby nowym osobom zainteresowanym inwestowaniem w ten rynek poczuć się swobodniej.

Nowy blog Arkana obligacji jak sama nazwa mówi ma odsłonić arkana czyli tajniki wiedzy dotyczącej obligacji. Przy czym na chwilę obecną planuję posegregowanie informacji które rozproszone są na blogu Polak potrafi.

Dostaję wiele maili z pytaniami dotyczącymi obligacji i do tej pory wyglądało to tak, że za każdym razem musiałem kopiować odpowiednie linki z artykułami od których trzeba było zaczynać. Były nawet pytania typu: czytałem na Pańskim blogu o tym jak założyć konto maklerskie ale nie pamiętam gdzie to było czy może Pan podać link gdzie to było?

Od teraz większość informacji jakie do tej pory podałem będą sukcesywnie pogrupowane w odpowiednie działy. Gdybyście mieli jakieś sugestie, uwagi czy propozycje proszę o kontakt. 


Osoby zainteresowane otrzymywaniem prywatnych ofert obligacji korporacyjnych zapraszam także do kontaktu na mail mszreter@poczta.onet.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz